日本語  |  English

Luxury Card Concierge

ラグジュアリーカードコンシェルジュ ラグジュアリーカードコンシェルジュ 24時間対応のLuxury Card Concierge 対象カード:

Luxury Card会員様専任の国内および海外のネットワーク・知識を兼ね備えたコンシェルジュが、24時間・年中無休で様々なご要望にお電話またはメールでお応えいたします。
・旅行の手配
・レストランの検索、ご予約
・商品検索、購入サポート
・ワインの検索、ご提案
・プレゼントのご提案、手配
・チケット手配
・ゴルフ予約
・プライベートショッピングのアレンジ
など

注意事項

・サービス品質向上のため、通話内容を録音させていただきます。
・メールでのお問い合わせの際、初回の場合ご本人様確認のためご登録のご連絡先へお電話させていただきます。予めご了承ください。
・Titanium会員様は、新規のご依頼は電話のみとなります。コンシェルジュからの回答は電話またはメールをお選びいただけます。
・ご利用の際は、会員様のご本人確認をさせていただきます。
本サービスはカード会員様限定のサービスであり、会員様以外はご利用いただけません。
・一部Luxury Card Conciergeで承ることのできないサービス内容もございます。
・ご利用の際は、Luxury Cardをご利用ください。
・ご回答には、お時間を頂戴することもございます。予めご了承ください。
・一旦購入がされたチケットは返金やキャンセルはお受け致しません。公演等がアーティスト等によりキャンセルされた場合は、返金の可否はアーティスト等の裁量となります。Luxury Card Conciergeは当該返金およびカード会員様に生じた損失、損害及び不利益に関する一切の責任を負いません。
・特段の定めがない限り、カード会員様のご依頼に係るLuxury Card Conciergeの手配を通じ、申込みがされた全ての物品またはサービスの提供につきましては、サプライヤーが当該申込みを承諾した時点で、カード会員様にお支払の義務が発生します。依頼された内容に関し、サプライヤーによる調達や提供、納品等に関連して発生する諸費用は、カード会員様のご負担となります。
・商品又はサービス購入のご契約は、カード会員様と当該商品またはサービスを提供するサプライヤーの二者間で直接成立する契約となり、Luxury Card Conciergeはその契約当事者とならず、その保証や補償をする者となるものではありません。
・本サービスはインターナショナルエスオーエスジャパン株式会社(アスパイヤー・ライフスタイル)東京都知事登録旅行業代理業3-7477号、及び合弁会社ALTOURJAPAN大阪府知事登録旅行業3-2727との提携により提供しております。
・旅行関係のお手配内容により、旅行業法の定めに基づき旅行業務取扱料金として、取扱料金/発券手数料としての規定のサービス料金を申し受けます。料金・詳細に関しましてはラグジュアリーカード・コンシェルジュデスクにてご案内します。尚、サービス料は予約成立の時点で発生し、変更・取消しの際は、所定の取扱料金が別途かかります。変更・取消しの際は、サービス料金は返金できませんので、あらかじめご了承ください。

関連サービス

  • ラグジュアリーリムジン

    ラグジュアリーカードが厳選した日本を代表する名店や隠れ家的レストランで、ご利用の会員様はサービス対象地域でのレストランとご指定の場所の間で片道送迎サービスをご提供いたします。ご紹介レストランの一部では会員専用のお席を確保します。

  • ラグジュアリー アップグレード

    厳選した人気レストランでコース料理のアップグレードやラグジュアリーカード会員様限定の様々なご優待

  • ラグジュアリーカード
    ホテル & トラベル

    世界3,000カ所以上の施設でのお部屋のアップグレード、レイトチェックアウト、無料でのお食事やお飲み物のサービス、 スパクレジット、特別割引

  • The Ryokan Collection

    日本を代表する加盟日本旅館、小規模ホテルで、日本固有のおもてなし文化の魅力を紐解く、特別なご優待やエクスペリエンスをご用意

Luxury Card Concierge

Luxury Card Concierge Luxury Card Concierge Enjoy 24/7 access to Luxury Card Concierge, a lifestyle management service tailored to your personal and business needs. Our concierge specialists are on hand to ensure cardmembers Experience More. Eligible card:

With global network and support, Luxury Card Concierge will respond to your requests by telephone or email 24/7.
・Travel arrangement
・Restaurant search and booking
・Product search
・Wine recommendation and purchase
・Gift suggestion and arrangement
・Ticket booking
・Golf tee time reservation
・Private shopping arrangement and more

Notes

・Calls may be recorded for quality assurance purposes.
・When making a email inquiry for the first time, you will receive a call to your registered phone number to verify personal information.
・Cardholder’s personal information will be verified when using this service.
This service is limited to cardholders; non-cardholder will not have access unless authorized by cardholder to do so on his/her behalf.
・Luxury Card Concierge may not be able to accommodate certain requests, thank you in advance for your understanding.
・Please use Luxury Card when payment is required.
・Response may be delayed, thank you in advance for your understanding.
・We do not offer refunds or cancellations on tickets once purchased. When live performances by artists are canceled, whether refunds are possible will be at the discretion of the artist. Luxury Card Concierge is not responsible for any refunds, nor for any loss, damage, or setback suffered by members.
・Refunds or cancellations on tickets are not offered once purchased. When performances are cancelled, refunds are at the discretion of the artist / event management company. Luxury Card Concierge is not responsible for any refunds, loss, damage experienced by cardholders.
・Contracts for the purchase of products or services are directly between the cardholder and the supplier providing said product or service. Luxury Card Concierge is not party to this contract, is not a guarantor, and will not provide compensation.
・Unless otherwise specified, payment for all goods and services made by Luxury Card Concierge at the cardholder's request will be cardholder's obligation. Any expenses incurred by the supplier related to fulfillment of cardholder request will be cardholder responsibility.
・Contracts for the purchase of products or services are directly between the cardholder and relevant supplier(s). Luxury Card Concierge is not a party to this contract nor a guarantor, and it will not provide compensation.
・This service is provided by International SOS Japan Ltd. (Aspire Lifestyles), registered as a travel agency approved by Governor of Tokyo 3-7477, and joint company ALTOUR JAPAN, approved travel agency by Governor of Osaka 3-2727.
・We may charge travel agency handling fees based on the provisions of the Travel Agency Act. Such handling fees, or ticket/service fees, will depend on the content of travel arrangements. Please contact Luxury Card Travel Desk for information on rates and details. Please note that fixed handling fees will be charged separately for changes or cancellations made after reservations are made. Please be aware that we cannot refund handling/service fees when making changes or cancellations.

Related Services

  • Luxury Limousine

    Eligible cardholders receive one-way chauffeured car service to/from designated restaurant when making reservations. Please check service information for restaurant eligibility.

  • Luxury Upgrade

    Cardholder-exclusive course/menu upgrade at restaurants. Please check service information for participating restaurants.

  • Luxury Card Hotel & Travel

    Cardholder-exclusive privileges at over 3,000 hotels worldwide, such as room upgrade (upon availability), complimentary breakfast, hotel credit, early check-in / late check-out.

  • The Ryokan Collection

    Selection of top Japanese-style inns that offer Japanese hospitality. Special benefits and/or experiences provided to cardholders.

page top