日本語  |  English

<Titanium Card会員様> コンシェルジュサービス
 受付方法一部変更のお知らせ

Titanium Card会員の皆様、平素Luxury Cardをご愛顧賜り厚く御礼申し上げます。

お陰様をもちまして、弊社コンシェルジュサービスはご利用の皆さまから高い評価を頂戴しております。

24時間365日ご要望を承る体制には変更ございませんが、今般2018年12月1日(土)0:00AMから、TitaniumCard会員様からの新規ご依頼分につきましては、お電話のみのお受付とさせていただきます。

ご依頼いただいた内容のコンシェルジュからの回答は、電話、Eメールどちらかご選択いただけることも変更ございません。また、すでにご依頼いただいた分のご返信につきましては、メールでのご返信も可能です。

これまでEメールで新規のご依頼をご利用をいただいておりましたTitanium Card会員の皆様にはご不便をおかけいたしますが、今後はお電話にてご連絡くださいますよう何卒ご協力のほどお願いいたします。
12月1日以降にEメールで新規のご依頼を頂戴しましても、ご返信はいたしかねますので、何卒ご注意ください。

引き続きLuxury Cardをご愛顧賜りますよう、お願い申し上げます。

Luxury Card

Titanium Card Members: notice of partial change to concierge service request method

Dear Titanium Card members, thank you for your continued loyalty to Luxury Card.

Due to satisfaction from cardmembers, the concierge service has been receiving high praise and usage.

Please be informed that as of Saturday December 1, 2018 at 12:00am, Titanium Card members may make new requests via telephone only. Concierge will continue to be available 24/7 to take requests. There is no change for Gold and Black Card members, who can continue to initiate new requests via telephone and email.

Upon receipt of a new request, Titanium Card members may elect to receive reply from the concierge via telephone or email and correspond accordingly. For any outstanding requests that were initiated before December 1, email can continue to be used to interact with the concierge.

We apologize for any inconvenience caused. We look forward to receiving your requests via telephone from December 1 onwards. Please be aware that any new requests by Titanium Card members received by email will not receive a reply.

Thank you for your understanding.

Luxury Card